Vi har gjort viktige endringer på dahl.no for å gjøre din kunders digitale hverdag enklere, raskere og mer oversiktlig. Endringene er kun synlig for deg som er logget inn. Her er en oppsummering av de nye funksjonene og hvordan de gir deg en bedre opplevelse.

Alltid oversikt over firma og handlekonto

For deg som er tilknyttet ett eller flere firma, har vi gjort det enklere å holde oversikt over hvilken konto du handler fra. Øverst på siden – i den blå stripen – ser du nå tydelig hvilket firma og hvilken handlekonto som er aktiv. Trenger du å bytte? Det gjør du enkelt fra samme sted.

Dette gir deg full kontroll og trygghet, spesielt hvis du administrerer flere kontoer eller handler på vegne av ulike firma.

Ny og mer tilgjengelig menystruktur

Alle selvbetjeningsløsninger er nå samlet på ett sted – slik at du slipper å lete.

På desktop: Du finner alle funksjoner lett tilgjengelig i en ny venstremeny.
På mobil: Menyen er plassert nederst på skjermen for enkel tilgang med tommelen.

Uansett om du bruker telefon, desktop eller nettbrett, har du rask tilgang til:

  • Brukerstyring
  • Ordrehistorikk
  • Returportalen
  • "Mitt firma"-informasjon
  • Dine personlige innkjøpslister

Målet er klart: Vi vil gjøre det enklere for deg å jobbe smart og effektivt, enten du er på kontoret, lageret eller ute på farten.

Vi kommer til å rulle dette forhåpentligvis allerede idagog utover kommer vi til å kommunisere med alle besøkende om endringene som rulles ut og endringer som vil komme i tiden fremover.