Effektiv selvbetjening

Vi ruller ut flere selvbetjente servicesentre som har åpent hele døgnet, et skritt videre for å forenkle hverdagen for våre kunder. Med fokus på effektivitet og tilgjengelighet, tilbyr vi en enda bedre opplevelse.

Effektiv selvbetjening

F.V: Stig Kjetil Reiakvam og Geir Kåre Hove fra Brødrene Dahl. Foto: Martin Håndlykken

 

Med selvbetjente servicesentre vil våre kunder få tilgang til et bredt spekter av produkter og tjenester på en måte som sparer tid og øker effektiviteten. Våre servicesentre er utstyrt med den nyeste teknologien for selvbetjening, slik at kundene kan utføre kjøp og tjenester hele døgnet uten å måtte vente.

Denne utvidelsen er et direkte svar på kundenes etterspørsel etter mer fleksible og tilgjengelige løsninger. Vi forstår viktigheten av å holde tritt med bransjens utvikling og våre kunders skiftende behov. Derfor er vi stolte over å kunne tilby denne nye tjenesten som en del av vår kontinuerlige forbedring.


Les mer: Våre døgnåpne Servicesentre

Johan Andre Dolmen

Rørlegger Johan Andre Dolmen handler i et av våre døgnåpne servicesentre. Foto: Martin Håndlykken

Johan Andre Dolmen, rørlegger i familiebedriften Dolmer og Sønner, setter stor pris på fleksibiliteten som Brødrene Dahls selvbetjente servicesentre tilbyr. Med prosjekter innenfor VVS og VMT/VA, finner han stor verdi i muligheten til å handle når som helst, spesielt i situasjoner hvor tiden er essensiell.

– Det er definitivt en fordel å ha tilgang til servicesenteret utenfor vanlig arbeidstid. Det gjør det mulig å håndtere uforutsette situasjoner effektivt, sier Dolmen.

– For eksempel i kveld, når vi har en jobb som krever vår innsats gjennom natten, er det utrolig praktisk at vi kan komme hit og finne det vi trenger, legger han til.

 

Besøk oss

Ved å besøke våre servicesentre, vil våre kunder oppleve en sømløs og effektiv prosess, fra produktvalg til betaling. Dette initiativet er bare ett av mange som vi har implementert for å sikre at vi forblir i forkant av bransjen og fortsetter å levere den service og kvalitet våre kunder forventer og fortjener.

Vi inviterer deg til å besøke våre nye selvbetjente servicesentre. Velkommen til en hyggelig handel!

09.08.2024
Brødrene Dahl

Siste nytt fra Brødrene Dahl

Vi øker effektiviteten med selvutsjekk i alle våre servicesentre
Vi øker effektiviteten med selvutsjekk i alle våre servicesentre
27. juni lanserte vi selvbetjent handel med vår app BD Vareskanning. I første omgang ble det innført i to av våre servicesentre; på Bryn i Oslo og på Gjøvik. Nå er det rullet ut i alle våre servicesentre – for å gjøre hverdagen enklere for våre kunder.
Les mer
Mer tilgjengelig med nytt servicesenter på Sofiemyr
Mer tilgjengelig med nytt servicesenter på Sofiemyr
For å dekke området fra Bryn til Ski enda bedre, flytter vi servicesenteret fra Langhus til Sofiemyr. Senteret blir på totalt 1500 kvadratmeter inkludert eget showrom.
Les mer
Vi åpner på Mjåvann i Kristiansand!
Vi åpner på Mjåvann i Kristiansand!
Tirsdag 7. juni flyttet vi vår avdeling fra Sørlandsparken til nye lokaler på Mjåvann. Denne avdelingen kommer i tillegg til Vige, så nå er vi godt rustet med to nye butikker på det blide Sørland.
Les mer
Vi øker varetilgjengeligheten i Kristiansand
Vi øker varetilgjengeligheten i Kristiansand
Mandag 7. mars 2022 åpnet vi nytt servicesenter på Vige i Kristiansand.
Les mer