- Aktuelt
- Om oss
- Servicesentere
- Vi øker effektiviteten med selvutsjekk i alle våre servicesentre
Vi øker effektiviteten med selvutsjekk i alle våre servicesentre
27. juni lanserte vi selvbetjent handel med vår app BD Vareskanning. I første omgang ble det innført i to av våre servicesentre; på Bryn i Oslo og på Gjøvik. Nå er det rullet ut i alle våre servicesentre – for å gjøre hverdagen enklere for våre kunder.
Vi øker effektiviteten med selvutsjekk i alle våre servicesentre!
27. juni lanserte vi selvbetjent handel med vår app BD Vareskanning. I første omgang ble det innført i to av våre servicesentre; på Bryn i Oslo og på Gjøvik. Nå er det rullet ut i alle våre servicesentre – for å gjøre hverdagen enklere for deg.

Enkelt å handle med BD Vareskanning!
Med BD Vareskanning kan du enkelt skanne varene du ønsker å kjøpe, legge dem i handlekurven, fullføre handelen i appen og gå ut av butikken.
Slik gjør du det:
Det er viktig at du er logget inn i appen og at du har lastet ned siste versjon. Når det er gjort er fremgangsmåten som følger:
- Handle på flere ulike prosjekter/kundekontoer samtidig
- Sjekk ut handlekurven din selv i appen
- Vis oss din «grønne» kvittering på mobilskjermen
Får du blå skjerm, så fortvil ikke. Vi vil bare kontrollere at alt er gjort riktig.
I appen kan du også:
- Bestille varer fra vårt sentrallager og få det levert på ønsket adresse
- Se favorittlistene dine
- Se ordrehistorikk
Når vi åpner for døgnåpen handel i våre servicesentre vil dette være eneste måten å handle på utenom ordinær åpningstid.
Ta kontakt med våre flinke medarbeidere i ditt nærmeste servicesenter om du møter på utfordringer - de hjelper deg mer enn gjerne!
Ta kontakt med våre flinke medarbeidere i ditt nærmeste servicesenter om du møter på utfordringer - de hjelper deg mer enn gjerne!
21.09.2023
Brødrene DahlSiste nytt fra Brødrene Dahl

12.12.25
Servicesentere Torsdag åpnet vi dørene til en nyåpnet og topp moderne avdeling i Kongsvinger. Med dette markerer vi ikke bare en ny start, men også et tydelig løft for både kunder og ansatte. Julen kommer tidlig i år, og stemningen rundt nyåpningen bar preg av både stolthet, engasjement og fremtidstro.

14.01.25
Servicesentere Den 7. januar åpnet Brødrene Dahl sitt døgnåpne servicesenter på Janaflaten i Drotningsvik, Bergen. Dette nye initiativet gir rørleggere muligheten til å hente nødvendige deler når som helst på døgnet, noe som forbedrer effektiviteten og reduserer kostnadene for kundene.

11.12.24
Servicesentere For en liten stund tilbake flyttet vi fra Lysaker til Lilleaker. I nye freshe og store lokaler tar vi deg imot med samme hyggelige ansatte. Velkommen til oss.

09.12.24
Servicesentere Vi relokaliserer driften og salgspersonell fra Mjåvann til vårt servicesenter på Vige.